Afgelopen jaar merkte ik dat veel (startende) ondernemers het lastig vonden om hun brand te verwoorden/visualiseren. Ze weten vaak waarom ze starten als entrepeneur maar vinden het toch lastig om hun ‘why’ te verwoorden. Dat is ook best lastig, maar wel belangrijk voor je storytelling.

Ben jij al bekend met de drie essentiele elementen van branding?

  1. Purpose: wat is jouw why? Waarom bestaat jouw bedrijf?
  2. Persoonlijkheid: wat onderscheidt jouw bedrijf?
  3. Presentatie: hoe presenteer je je brand? Hoe maak je dit aantrekkelijk voor de beoogde doelgroep?
    Lees de volledige blog hier!

Voor mijn klanten maak ik altijd tijdens een strategiesessie een branding roadmap. Dit ervaren zij als prettig want dit kunnen zij individueel of als team ten alle tijde bekijken voor branding activiteiten. Ik wilde een handig, toegankelijke ebook opstellen voor ondernemers. Zo bedacht ik de branding roadmap, een handige stappenplan met een voorbeeldcasus hoe jij jouw branding in kaart kan brengen. Dit is een handige tool voor starters.

In deze ebook krijg je:

  • Handige tips
  • Een stappenplan
  • Een voorbeeldcasus
  • Handige apps

Dit is ideaal voor de startende ondernemer die het lastig vindt om te starten met hun branding. Heb je goed voor ogen wat je wil met je bedrijf, maar vind je lastig om dit online te communiceren naar je beoogde doelgroep? Dan is de branding roadmap ideaal. Een handige stappenplan die je zelf kan invullen en direct mee aan de slag kan. Ik heb ook een voorbeeldcasus toegevoegd.

Are you ready to make your own branding roadmap? Wil je mijn ebook aanschaffen?